اخبار فناوری

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاور بانک این امکان را به شما می‌دهد تا انتخاب بهتری داشته و با راهنمای خرید پاور بانک می‌توانید با بهترین مدل‌ها آشنا شوید. به این ترتیب مطالعه راهنمای خرید به تمامی کاربران توصیه می‌شود. در این نوبت ‌می‌خواهیم در مورد دسته‌ای محبوب از محصولات بحث کنیم که امروزه در دست بسیاری از کاربران دیده می‌شوند و نقشی اساسی در زندگی مدرن ما ایفا می‌کنند. در حقیقت بدون وجود آن‌ها نمی‌‌توانیم مدت زمان زیادی از گوشی موبایل استفاده کنیم و باید آن را به‌طور مداوم به پریز برق متصل کنیم.

در واقع شما نمی‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها مسافت زیادی از خانه یا محل کارتان دور شوید. همان‌طور که تا حالا حدس زده‌اید، نام این گجت‌های هوشمند پاور بانک یا شارژر همراه است. این محصولات در ظرفیت‌ها و انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند تا بتوانید براساس نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته پاور بانک‌ها دارای قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری هستند که با آشنایی با آن‌ها می‌توانید راحت‌تر انتخاب کنید و مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید.

امروزه برندهای بسیاری به این بازار پرسود ورود پیدا کرده‌اند و هر سال شاهد طیف وسیعی از گجت‌های بزرگ و کوچک هستیم که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی هستند و می‌تواند نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب نماید. در این بازار باید قبل از هر کاری، اقدام به مطالعه یک راهنمای خرید کنید تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

در غیر این صورت لازم است تمامی مدل‌ها را بررسی کنید تا بالاخره بعد از روزها یا حتی ماه‌ها قادر به خرید یک مدل کارآمد باشید. در ادامه ما را همراهی کنید تا با این گجت‌های دوست‌داشتنی بیش‌تر آشنا شویم. 

پاور بانک چیست و چه کاربردی دارد :

قبل از این‌که به نکاتی در مورد شارژرهای همراه و ویژگی‌های آن‌ها اشاره کنیم، باید در مورد چیستی و کاربرد این دستگاه‌ها بحث کنیم. پاور بانک‌ها از چند باتری به‌هم چسبیده ساخته می‌شوند. این اساس شارژر همراه است. البته بنابر تصمیم شرکت سازنده، شارژر همراه مورد نظر می‌تواند شامل چیپ پردازشی یا فن‌آور‌ی‌های دیگری نیز باشد. البته باید توجه کنید که کیفیت ساخت باتری‌ها نیز در شارژرهای همراهی متفاوت هستند و می‌تواند در هر یک از مدل‌های بازار متفاوت باشد. پس با دقت بیش‌تری اقدام به خرید یک پاور بانک نمایید.

پاور بانک چیست و چه کاربردی دارد :

در حقیقت شارژرهای همراه این اجازه را به شما می‌دهند تا به‌راحتی گوشی هوشمندتان را (حتی بدون حضور پریز برق) شارژ کنید. فقط کافی‌ست این گجت‌های هوشمند کوچک (و بعضا بزرگ) را در دست‌ یا جیب‌تان نگه دارید و به شارژ موبایل خود بپردازید. این چیزی‌ست که در گذشته یک رویا محسوب می‌شود. در واقع پاور بانک‌ها به‌علت طول عمر اندک موبایل‌های هوشمند به بازار عرضه شده‌اند و این مشکل را تا حد زیادی پوشش می‌دهند. برای مثال شما با بهره‌گیری از یک پاور بانک با شارژ کامل، قادرید تا چند روز بیرون از خانه از گوشی هوشمندتان استفاده کنید و نیازی نیست حتی به برق دسترسی داشته باشید.

برای همین گفته می‌شود این شارژر همراه برای عاشقان بازی، فیلم و طبیعت گزینه‌ای مناسب شمرده می‌شود. از آن‌جا که این دسته از کاربران شاید قادر به متصل کردن گوشی به پریز برق نباشند. نکته جالب این‌جاست که امروزه بعضی از کاربران با این‌که به پریز برق نیز دسترسی دارند، باز از شارژر همراه خود بهره می‌برند. چراکه به‌لطف این دستگاه‌ها قادر به شارژ راحت‌تر دستگاه‌ها خواهید بود و نیازی نیست حتی نزدیک به پریز برق باشید.

البته شارژرهای همراه نیز کاربرد دیگری نیز دارند. برخی از آن‌ها دارای قابلیت شارژ سریع و شدت جریان بالا هستند. به این ترتیب شما با کمک آن‌ها می‌توانید با سرعت بیش‌تری به شارژ گوشی‌های هوشمند یا حتی تبلت‌تان بپردازید. این در حالی‌ست که در بعضی از اوقات کابل شارژ اورجینال موبایل شما در زمان بیش‌تر باتری گوشی‌تان را پر می‌کند. پس اگر زمان زیادی در اختیار ندارید و می‌خواهید سریعا از گوشی‌تان بدون هیچ قید و بندی استفاده کنید، حتما به فکر خرید یک شارژر همراه باشید.

البته لازم به ذکر است شارژرهای همراه متفاوتی در بازار وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به پاور بانک خورشیدی، مخصوص موبایل و تبلت، هوشمند و مخصوص لپ‌تاپ نام دارد. شما با توجه به نیازتان می‌توانید اقدام به خرید یکی از همین شارژرهای همراه کنید. برای مثال اگر قصد شارژ لپ‌تاپ خود را دارید، باید شارژر همراهی را بخرید که می‌تواند لپ‌تاپ شما را شارژ نماید. توجه داشته باشید که بیش‌تر شارژرهای همراه قادر به انجام این کار نیستند و نمی‌توانید با تمامی پاور بانک‌ها این کار را انجام دهید. 

چگونه یک پاور بانک مناسب خریداری نماییم ؟ 

راه‌های زیادی برای تشخیص بهترین پاور بانک برای شما وجود دارد که ما سعی کرده‌ایم از مهم‌ترین آن‌ها در لیست زیر نام ببریم و در مورد آن‌ها توضیح دهیم. به این ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی مدل مناسب خودتان را خریداری نمایید و از خریدتان راضی باشید. 

چگونه یک پاور بانک مناسب خریداری نماییم ؟ 

اهمیت ظرفیت پاور بانک :

اگر می‌خواهید بهترین شارژر همراهی برای خودتان خریداری نمایید، باید به ظرفیت پاور بانک توجه کنید. امروزه شارژرهای همراه در طیف وسیعی از رنج‌ها قرار دارند و برای همین باید به نیاز خود توجه کنید و سپس ظرفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند جدید دارای باتری‌هایی بزرگ‌تر از ۳ هزار میلی‌آمپر هستند و بعضا شاهد مدل‌هایی با یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپری هستیم. برای همین توصیه می‌شود حتما اقدام به خرید یک پاور بانک با حداقل ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر کنید. از این رو با خاطری آسوده می‌توانید از خانه یا محل کارتان دور شوید و به ماجراجویی در طبیعت بپردازید.

البته در صورتی که دارای یک گوشی هوشمند با ظرفیت کم‌تر از ۲۵۰۰ میلی‌آمپر هستید، شارژرهایی با ظرفیت ۸ هزار میلی‌آمپر نیز نیاز شما را پوشش می‌دهند. پس قبل از هر چیزی، نیاز خود را بشناسید و از ظرفیت باتری گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ‌تان مطلع شوید. از این رو قادر به خرید یک مدل مناسب خواهید بود. البته توجه به موضوع ظرفیت اسمی و واقعی نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد. 

ظرفیت اسمی :

این مقدار بر روی هر شارژر همراهی درج می‌شود و در بخش مشخصات فنی سایت‌های فروشنده نیز به‌چشم می‌خورد. در حقیقت این‌ها همه ظرفیت اسمی شارژر همراه است و باید به یاد داشته باشید این همان مقدار واقعی نیست و فرض نکنید که یک پاور بانک ۱۵ هزار میلی‌آمپری، دقیقا می‌تواند ۳ بار یک گوشی با باتری ۵ هزار میلی‌آمپری را شارژ کنید. همیشه مقدار واقعی کم‌تر از این حرف‌هاست. 

توجه به ظرفیت واقعی :

در واقع این ظرفیت به راندمان پاور بانک و گوشی موبایل مربوط است و با کمک یک فرمول می‌توانید به‌راحتی از میزان ظرفیت واقعی شارژر همراه خود باخبر شوید. برای مثال بیش‌تر شارژرهای همراه و موبایل‌ها دارای راندمان ۸۰ درصد هستند و شما می‌توانید در محاسبات خود از این رقم بهره ببرید.

توجه به ظرفیت واقعی :

بگذارید با یک مثال قضیه را ساده‌تر کنیم. تصور کنید دارای یک گوشی هوشمند با یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعت و یک شارژر همراه با ظرفیت ۱۸ هزار میلی‌آمپرساعت هستید. راندمان هر دو دستگاه را نیز ۸۰ درصد در نظر می‌گیریم. کافی‌ست برای مطلع شدن از ظرفیت واقعی پاور بانک، ظرفیت شارژر همراه را در راندمان گوشی موبایل و خود پاور بانک ضرب کنید و سپس به ظرفیت باتری گوشی هوشمندتان تقسیم نمایید. 

18000 * 0.8 * 0.8 / 3000 = 3.8

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، با کمک این شارژر همراه می‌توانید تقریبا ۴ بار به‌طور کامل گوشی هوشمندتان را شارژ کنید. برای همین نباید سریعا با دیدن ظرفیت اسمی یک شارژر همراه اقدام به خرید کنید؛ بلکه بهتر است با محاسبه و پیدا کردن ظرفیت واقعی آن، مدل موجود در بازار را انتخاب کنید. 

اهمیت شدت جریان را در راهنمای خرید پاور بانک جدی بگیرید :

این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید یک شارژر همراه محسوب می‌شود و می‌تواند نقشی اساسی در محبوبیت یک پاور بانک ایفا کند. برای همین شدت جریان را در راهنمای خرید پاور بانک لیست کرده‌ایم تا همیشه به این مشخصه توجه داشته باشید. آمپر یا شدت جریان این این اجازه را به شما می‌دهد تا با سرعت بیش‌تری اقدام به شارژ گوشی هوشمند یا تبلت‌تان نمایید.

البته این موضوع منوط به بالا بودن شدت جریان است. در صورت دسترسی به شدت جریانی در حدود ۲ آمپر، نمی‌توانید انتظار قابلیت شارژ سریع در شارژر همراه مورد نظرتان را داشته باشید. با این همه امروزه بهترین شارژرهای همراه بازار از شدت جریانی فوق‌العاده بالا سود می‌جویند تا شما بتوانید در مدت زمان اندکی باتری موبایل خود را پر کنید و سریعا قادر به استفاده از آن باشید. گفتنی‌ست سعی کنید اقدام به خرید شارژر همراهی نمایید که دارای شدت جریانی بیش‌تر از ۲.۱ آمپر است. به این ترتیب شما می‌توانید به قابلیت شارژ سریع دسترسی داشته باشید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

در کل اگر زمان برای‌تان اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید سریع‌تر بدون متصل بودن گوشی به پاور بانک، از موبایل خود استفاده کنید، حتما یک محصول با شدت جریان بالا خریداری نمایید. البته فن‌آوری‌های دیگری نیز در شارژرهای همراه به‌چشم می‌خورد که همگی آن‌ها باعث افزایش سرعت شارژ خواهند شد. در این بین می‌توان به تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام اشاره کرد که تا حال نسل‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است و با کمک آن قادرید به‌سرعت گجت‌های هوشمند را شارژ کنید. البته به یاد داشته باشید که موبایل یا تبلت‌تان نیز باید از این فن‌آوری پشتیبانی نمایند تا قادر به استفاده از آن باشید. 

اهمیت شدت جریان را در راهنمای خرید پاور بانک جدی بگیرید :

تعداد و نوع ورودی‌ و خروجی‌ها :

بی‌شک یکی از موضوعاتی که هنگام خرید یک پاور بانک باید به آن توجه کنید، اتصالات آن شارژر همراه است. هر یک از پاور بانک‌های بازار دارای ورودی و خروجی‌های مختلفی هستند که می‌تواند آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای طیف خاصی از کاربران تبدیل نماید. برای مثال بعضی از شارژرهای همراه دارای ورودی USB-C هستند تا شما بتوانید با سرعت بیش‌تری قادر به شارژ پاور بانک خود باشید. از طرفی این درگاه برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است، از آن‌جا که در حال حاضر بیش‌تر گوشی‌های بازار دارای یک درگاه USB-C هستند و کابل این نوع درگاه نیز به‌ وفور در بازار به‌چشم می‌خورد.

از طرفی برخی از پاور بانک‌ها با ورودی microUSB در بازار دیده می‌شوند تا بتوانید با کابل microUSB اقدام به شارژ آن‌ها کنید. پس توجه کنید که کدام کابل را در اختیار دارید و با کدام‌یک راحت‌تر هستید. با این همه خروجی‌های یک شارژر همراه مشخصه‌ای مهم‌تر شمرده می‌شود. معمولا در شارژرهای همراه گران‌قیمت بازار شاهد حضور ۲ درگاه خروجی یا بیش‌تر هستیم که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌طور همزمان به شارژ دو دستگاه یا بیش‌تر بپردازید. هرچه تعداد این خروجی‌ها بیش‌تر باشد، شما نیز قادر به شارژ گجت‌های هوشمند بیش‌تری خواهید بود. فرض کنید که یک شارژر همراه دارای ۳ درگاه خروجی باشد. از این رو می‌توانید گوشی هوشمند، تبلت و مچ‌بند هوشمند خود را به‌صورت همزمان به شارژ متصل کنید.

این مزیتی بزرگ برای محصولی مانند پاور بانک محسوب می‌شود و دلیلی برای خرید این دسته از دستگاه‌ها تلقی می‌گردد. بیش‌تر شارژرهای همراه دارای خروجی‌هایی از نوع USB هستند و برای همین می‌توانید با کمک آن‌ها طیف وسیعی از محصولات بازار را شارژ کنید. البته برخی از شارژرهای همراه نیز با خروج‌های دیگری نیز تولید می‌شوند تا قادر به شارژ طیف خاصی از دستگاه‌ها باشید. 

کیفیت ساخت و قیمت را در راهنمای خرید پاور بانک مدنظر داشته باشید :

آیا قصد خرید یکی از بهترین شارژرهای همراه بازار را دارید، پس قبل از هر چیزی به کیفیت ساخت محصولات پیش‌روی‌تان دقت کنید. خوب است پیش از هر کاری، به شرکت سازنده و جنس پاور بانک دقت کنید. برای مثال بعضی از شارژرهای همراه با پلاستیک ضدحریق به بازار عرضه می‌شوند و برخی دارای بدنه‌ای آلومینیومی است. پر واضح است که این محصولات برتر از شارژرهای همراه ساخته شده با پلاستیک معمولی هستند.

البته کیفیت ساخت به جنس بدنه ختم نمی‌شود. در بیش‌تر اوقات جنس باتری حرف اول را می‌زند. برای همین گفته می‌شود باید پاور بانکی را خریداری نمایید که توسط برند معتبری ساخته و عرضه شده باشد. از آن‌جا که این شرکت‌ها از باتری‌ها با کیفیت ساخت بالایی (معمولا ساخت ال‌جی یا دیگر شرکت‌ها) استفاده می‌کنند. اما چرا کیفیت ساخت باتری درون پاور بانک اهمیت بالایی دارد. اگر محصولی با باتری‌های بی‌کیفیتی را خریداری نمایید، معمولا بیش‌تر از یک مدت محدودی قادر به استفاده از آن پاور بانک نخواهید بود. این بدان معناست که باید سریعا یک مدل بهتر خریداری نمایید و مبلغ بیش‌تری پردازید.

اما از طرفی اگر می‌خواهید سال‌ها از شارژ همراه مورد نظرتان استفاده کنید و نمی‌خواهید هر چند وقت یک‌بار اقدام به خرید یک شارژر همراه جدید کنید، بی‌شک به کیفیت ساخت باتری پاور بانک توجه داشته باشید. به این ترتیب تا سال‌ها می‌توانید از محصول مورد نظر بهره بگیرید. البته لازم به ذکر است کیفیت ساخت بالای یک پاور بانک باعث می‌شود آن محصول عملکرد بهتری از هر لحاظ داشته باشد.

کیفیت ساخت و قیمت را در راهنمای خرید پاور بانک مدنظر داشته باشید :

در ضمن کیفیت ساخت باعث افزایش مقاومت یک پاور بانک خواهد شد و این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید در شرایط مختلف از شارژر همراه مورد نظرتان بهره ببرید. به این ترتیب این دسته از دستگاه‌ها برای کاربران ماجراجو و عاشق سفر گزینه‌ای مناسب شمرده می‌شود. قیمت نیز مورد توجه بسیاری از کاربران است و می‌توانید تبدیل به اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک پاور بانک شود. به‌طور معمول شرکت‌های ناشناخته که اکثر آن‌ها نیز در کشور چین فعالیت می‌کنند، پاور بانک‌هایی با قیمتی اقتصادی به بازار عرضه می‌کنند که از ظرفیت بالایی بهره می‌برند.

البته ما این شرکت‌ها را توصیه نمی‌کنیم و برای ایمنی موبایل هوشمندتان نیز شده، اقدام به خرید یک پاور بانک از برند معتبر نمایید. گفتنی‌ست شارژرهایی که از قابلیت شارژ سریع بی‌بهره هستند و تنها یک درگاه خروجی دارند، از برچسب قیمتی پایین‌تری برخوردار هستند و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در بازار شمرده می‌شود. به‌طور کلی محصولات شرکت شیائومی و یک‌سری دیگر از برندها مانند ای‌دیتا در عین کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و شما می‌توانید با خرید یکی از همین مدل‌ها، تا سال‌ها از خرید مدلی جدید بی‌نیاز باشید. 

ایمنی :

بعضا گفته می‌شود که استفاده از شارژر همراه باعث افزایش آسیب‌ها به گوشی هوشمند یا تبلت‌تان خواهد شد. اما این موضوعات در مورد پاور بانک‌های ایمن صدق نمی‌کند. در واقع همان‌طور که باید به مشخصه‌هایی مانند شدت جریان و ظرفیت توجه کنید، نباید از ایمنی غافل شوید. شرکت‌های سازنده معمولا از فن‌آوری‌های بسیاری برای ایمن‌سازی پاور بانک خود بهره می‌برند و محصولات برندهای معتبر آزمایش‌های بسیاری را طی می‌کنند تا کمپانی تولیدکننده از ایمن بودن کالای مورد نظر اطمینان حاصل نماید.

پاور بانک‌های برتر بازار در برابر افزایش شدت جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه، بیش‌تر از اندازه شارژ شدن و حرارت دوام می‌آورند. از این رو تا مدت‌ها قادر به استفاده از این محصولات خواهید بود و می‌توانید بدون نگرانی، گوشی هوشمندتان را به این دسته از پاور بانک‌ها متصل نمایید. همچنین سازنده و کیفیت باتری‌ها نیز نقشی مهمی در امنیت شارژر همراه دارند. پس همان‌طور که در بخش قبلی ذکر کردیم، مدلی با یک باتری با کیفیت بالا خریداری نمایید.

قابلیت‌های جانبی در شارژرهای همراه 

شارژرهای همراه پرمیوم و اعلای بازار به یک‌سری از قابلیت‌های جانبی جذاب مجهز هستند که آن‌ها را از سایر مدل‌ها متمایز می‌سازد. پس اگر می‌خواهید مدلی باکیفیت خریداری نمایید، باید به‌دنبال حضور حداقل یکی از این قابلیت‌هایی در آن باشید. شدت جریان هوشمند یکی از ویژگی‌های اصلی پاور بانک‌های مدرن بازار شمرده می‌شود. به‌لطف این ویژگی شدت جریان ایده‌آل برای دستگاه‌های مختلف تعریف خواهد شد.

از این رو می‌توانید بدون نگرانی اقدام به استفاده از شارژر همراه مورد نظرتان نمایید. از آن‌جا که ویژگی شدت جریان هوشمند اجازه نمی‌دهد که یک گوشی یا تبلت آمپری بیش‌تر از حد استاندارد دریافت نماید. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم، شارژ بی‌سیم شمرده می‌شود. برخی از شارژرهای همراه دارای این ویژگی هستند و از تکنولوژی Qi سود می‌جویند. از این رو اگر گوشی هوشمندتان نیز از این قابلیت پشتیبانی نماید، شما به‌راحتی قادر به شارژ دستگاه‌‌تان بدون حضور سیم‌ها خواهید بود. به این ترتیب پروسه شارژ گوشی به‌راحتی صورت می‌گیرد، بدون این‌که کابل‌ها مزاحم‌تان شوند.

قابلیت دیگر نیز به‌عنوان سلول خورشیدی نیز در شارژرهای همراه به‌چشم می‌خورد. به این ترتیب می‌توانید حتی بدون حضور پریز برق نیز به شارژ پاور بانک بپردازید. کافی‌ست شارژر همراه خود را روبه‌روی خورشید بگذارید تا شارژ شود. این قابلیت برای عاشقان مسافرت و گشت‌وگذار در طبیعت یک تکنولوژی کارآمد و جذاب شمرده می‌شود. 

پاور بانک راوپاور مدل RP-PB066 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت :

یکی از بهترین مدل‌ها با قابلیت شارژ سریع و کیفیت ساخت بالا

  • ظرفیت: ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۲۵۵ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲.۴ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

اگر می‌خواهید یکی از بهترین پاور بانک‌های لیست راهنمای خرید پاور بانک را خریداری نمایید، حتما نگاهی به محصول راوپاور بیندازید. این مدل از ظرفیتی بالا برخوردار است و که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید. در حقیقت شرکت سازنده مدعی‌ست به‌لطف راوپاور مدل RP-PB066 قادرید تا تقریبا دو بار به‌صورت کامل گوشی آی‌فون ۱۰ خود را شارژ نمایید.

از طرفی شما قادرید آی‌پد یا دیگر تبلت‌ها را تقریبا ۱ بار به‌طور کامل شارژ نمایید. از این رو می‌توانید راوپاور مدل RP-PB066 را به مسافرت ببرید و از آن بهره‌مند شوید. از این رو تا مدتی نیاز به پریز برق نخواهید داشت. صحبت از پریز برق شد. لازم به ذکر است شرکت سازنده محصول خود را به‌صورت چندمنظوره تدارک دیده تا هم از آن بتوانید به‌عنوان یک شارژر همراه استفاده کنید و هم قادر به بهره‌گیری از آن‌ به‌صورت یک شارژر دیواری باشید.

از این رو فقط باید با خودتان یک کابل به همراه داشته باشید تا بتوانید از راوپاور مدل RP-PB066 استفاده کنید. خوش‌بختانه قابلیت شارژ نیز فراهم گشته تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با سرعت بالایی شارژ شوند. این ویژگی امکان صرفه‌جویی در زمان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید در مدت زمان اندکی، کارهای بیش‌تری را انجام دهید. دو عدد درگاه خروجی نیز در نظر گرفته شده تا قادر به شارژ همزمان دو دستگاه باشید.

محصولات راوپاور همگی از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد و با خرید یکی از مدل‌های آن تا سال‌ها نیازی به خرید یک پاور بانک جدید نخواهید داشت. این مزیتی بزرگ برای محصولی مانند شارژر همراه شمرده می‌شود. در حقیقت راوپاور مدل RP-PB066 محصولی منحصربه‌فرد در لیست راهنمای خرید پاور بانک شمرده می‌شود که چشم هر کسی را خیره می‌سازد. در نتیجه اگر به‌دنبال مدلی با دوام بالا هستید، راوپاور مدل RP-PB066 را فراموش نکنید. 

پاور بانک راوپاور مدل RP-PB066 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت :

پاور بانک جویروم مدل D-M194 Plus ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی با ظرفیت بالا و پشتیبانی از فن‌آوری شارژ بی‌سیم

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۳۷۲ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

محصولات جویروم معمولا از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌برند و با قیمت معقولی به بازار عرضه می‌شوند. جویروم مدل D-M194 Plus یکی از همین مدل‌ها شمرده می‌شود که به ویژگی‌های مختلفی مجهز شده و از ویژگی‌های جذابی سود می‌جوید. شما با کمک این پاور بانک قادرید گوشی‌های هوشمند، تبلت و دیگر گجت‌ها را شارژ کنید.

از این رو جویروم مدل D-M194 Plus گزینه‌ای مناسب برای طیف وسیعی از کاربران شمرده می‌شود. برای همین به‌جرات می‌توان گفت جویروم مدل D-M194 Plus بهترین مدل لیست راهنمای خرید پاور بانک به‌حساب می‌آید. از این گذشته، ظرفیت بالا اصلی‌ترین دلیل برای خرید این محصول است. شرکت سازنده برای شارژر همراه خود ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را تدارک دیده تا بتوانید گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها را چندین بار به‌صورت کامل شارژ کنید. همین ظرفیت بالا باعث شده تا جویروم مدل D-M194 Plus به گزینه‌ای مناسب برای شارژ تبلت‌ها تبدیل شود.

برای این‌که وقت‌تان تلف نشود و گجت‌های هوشمند با سرعت بیش‌تری شارژ شوند، کمپانی تولیدکننده از قابلیت شارژ سریع در جویروم مدل D-M194 Plus سود جسته است. همچنین دو درگاه خروجی نیز فراهم شده تا بتوانید به‌صورت همزمان قادر به شارژ ۲ دستگاه باشید. این مزیتی بزرگ برای پاور بانک‌ها شمرده می‌شود و می‌تواند دلیلی برای خرید آن‌ها باشد. اما چیزی که باعث منحصربه‌فرد شدن جویروم مدل D-M194 Plus شده، قابلیت شارژ بی‌سیم است. این امکان به شما داده شده تا بدون مزاحمت سیم‌ها اقدام به شارژ گوشی هوشمندتان نمایید.

فقط کافی‌ست جویروم مدل D-M194 Plus را بر روی پاور بانک قرار داد تا محصول مذکور شروع به شارژ موبایل یا تبلت شما نمایند. البته لازم به ذکر است برای استفاده از این قابلیت باید گوشی شما مجهز به چی (استاندارد شارژ القایی) باشد. به این ترتیب می‌توانید گوشی هوشمندتان را با کمک این تکنولوژی شارژ کنید و در طرف دیگر تبلت و ساعت هوشمند خود را با استفاده از درگاه‌های خروجی جویروم مدل D-M194 Plus به برق متصل نمایید.

از این رو در اصل با خرید این محصول قدر به شارژ ۳ دستگاه به‌صورت همزمان خواهید بود که تبدیل به دلیلی برای خرید مدل جویروم شده است. پس اگر به زمان اهمیت زیادی می‌هید، بی‌شک این شارژر همراه را در سبد خریدتان قرار دهید. اما قابلیت‌های جویروم مدل D-M194 Plus به همین‌جا ختم نمی‌شوند.

نمایشگری دیجیتالی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده تا با یک نگاه قادر باشید به وضعیت باتری خود پاور بانک پی ببرید. کیفیت ساخت نیز در سطح بهترین‌های بازار قرار دارد و دور از انتظار نیست که از جویروم مدل D-M194 Plus به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌ها را در لیست راهنمای خرید پاور بانک نام ببریم. 

پاور بانک جویروم مدل D-M194 Plus ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

پاور بانک شیائومی مدل Mi Power bank 3 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی با کیفیت بالا از شرکت معتبر شیائومی با قابلیت شارژ سریع و ظاهری مینیمال

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۳ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

یکی دیگر از بهترین مدل‌های لیست راهنمای خرید پاور بانک، محصول شیائومی است. این شرکت تا به امروز از مدل‌های جذابی پرده برداشته که همگی آن‌ها از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برند. در واقع مطمئن باشید با خرید یکی از محصولات شیائومی تا سال‌ها نیازی به خرید یک مدل جدید نخواهید داشت و به این ترتیب می‌توانید در هزینه‌های خود به‌صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی نمایید.

این در حالی‌ست که در صورت خرید مدل‌های بی‌کیفیت، باید هر چند وقت یک‌بار اقدام به خرید یک پاور بانک کنید و هزینه بیش‌تری بپردازید. اما حساب شیائومی مدل Mi Power bank 3 را با دیگر مدل‌ها جدا کنید. محصول مذکور از کیفیت ساخت بالایی سود می‌جویند و تا مدت‌ها شما را همراهی می‌کند. شرکت سازنده برای محصول خود از آلیاژ‌ آلومینیوم سود جسته تا بدنه شیائومی مدل Mi Power bank 3 نسبت به دیگر بدنه‌ها از مقاومت بیش‌تری برخوردار باشد و بتوانید از آن در موقعیت‌های استفاده کنید. اما همه‌چیز به مقاومت و دوام ختم نمی‌شود.

استفاده از این فلز باعث افزایش زیبایی و جذابیت شیائومی مدل Mi Power bank 3 شده است و آن را به گزینه‌ای خیره‌کننده در بازار تبدیل کرده. در حقیقت شرکت شیائومی از اصول طراحی مینیمال و مدرن در محصول خود بهره گرفته تا شیائومی مدل Mi Power bank 3 ظاهری چشم‌گیر داشته باشد و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب نماید. برای همین از این مدل می‌توانید به‌عنوان یک مدل جذاب در لیست راهنمای خرید پاور بانک اشاره کرد.

اما بیایید به اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک پاور بانک بپردازیم. ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری شیائومی مدل Mi Power bank 3 دلیلی برای خرید آن شمرده می‌شود و با کمک این حجم از انرژی می‌توانید تا چند بار گوشی‌ هوشمند خود را شارژ کنید. با این همه قابلیت‌های شیائومی مدل Mi Power bank 3 در این‌جا به پایان نمی‌یابند. به‌لطف ظرفیت بالا، این امکان به شما داده شده تا اقدام به شارژ لپ‌تاپ خود نمایید. به این ترتیب نیازی نیست نگران تمام شدن باتری لپ‌تاپ خود در حین سفر باشید. کافی‌ست از محصول شیائومی استفاده کنید تا حتی در مسافرت یا در طبیعت نیز قادر به کار کردن با لپ‌تاپ خود باشید.

همین موضوع موجب شده تا شیائومی مدل Mi Power bank 3 به گزینه‌ای مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران تبدیل شود. ۲ درگاه خروجی نیز تدارک دیده شده تا بتوانید به‌صورت همزمان دو دستگاه را تغذیه کنید و به این ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی کنید. قابلیت شارژ سریع نیز فراهم شده تا گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌ها به‌سرعت شارژ شوند. 

پاور بانک شیائومی مدل Mi Power bank 3 2 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

 پاور بانک انکر مدل A1278 PowerCore ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی برتر و جذاب از شرکت پرآوازه انکر با دوام بالا و مجهز به نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۳۶۹ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲.۴ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

انکر مدل A1278 PowerCore این امکان را به شما می‌دهد تا قادر به شارژ طیف وسیعی از دستگاه‌ها باشید. برای مثال قادرید به شارژ لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و گوشی هوشمندتان مشغول شوید و به این ترتیب با محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود. این مزیتی بزرگ برای یک شارژر همراه محسوب می‌شود و برای همین می‌توان به انکر مدل A1278 PowerCore لقب یکی از بهترین پاور بانک‌های لیست راهنمای خرید پاور بانک را اعطا نمود.

با این همه، چیزی که باعث محبوبیت این مدل شده است، ظرفیت بالای آن است. شرکت سازنده برای این محصول ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را در نظر گرفته تا بتوانید چندین بار گوشی هوشمند یا دیگر گجت‌ها را به‌طور کامل شارژ نمایید. از این رو با خرید انکر مدل A1278 PowerCore نیازی نیست نگران خالی شدن باتری موبایل خود در حین مسافرت باشید. به یاد داشته باشید تا وقتی یکی پاور بانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری در جیب‌تان دارید، نیازی نیست نگران چیزی باشید.

۲ درگاه خروجی نیز رای انکر مدل A1278 PowerCore تدارک دیده شده تا به‌صورت همزمان قادر به شارژ دو دستگاه باشید. از این رو در زمان کم‌تری، قادر به انجام کارهای بیش‌تری خواهید بود. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این مدل، کیفیت ساخت بالا محسوب می‌شود. استفاده از بهترین مواد و قطعات سبب شده تا انکر مدل A1278 PowerCore از دوام بالایی برخوردار باشد و مطمئن باشید با خرید دیگر نیازی نیست به فکر خرید پاور بانک جدیدی باشید.

حتی بعد از چندین سال انکر مدل A1278 PowerCore عملکرد عالی خود را حفظ خواهد کرد. ابعاد مناسب باعث شده تا به‌راحتی قادر به نگه‌ داشتن انکر مدل A1278 PowerCore در دست‌تان باشید و به‌سادگی آن در فضاهای کوچک قرار دهید. خوش‌بختانه نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوآلکام نیز با نام QC 3.0 در این محصول گنجانده شده تا محصولات مختلف با سرعت بالایی شارژ شوند و در وقت‌‌تان صرفه‌جویی نمایید.

البته لازم به ذکر است که باشید گوشی یا تبلت‌تان نیز دارای فن‌آوری QC 3.0 باشد تا بتوانید از این قابلیت شارژ سریع بهره‌مند شوید. پروتکل‌های امنیتی مختلف نیز فراهم شده‌اند تا با خاطری آسوده گوشی هوشمند و دیگر دستگاه‌ها ر به انکر مدل A1278 PowerCore متصل نمایید. گفتنی‌ست فن‌آوری PowerIQ نیز تدارک دیده شده تا پاور بانک شدت جریان مخصوصی را برای هر یک از دستگاه‌ها اختصاص دهد. به این ترتیب مشکلی برای باتری موبایل شما پیش نخواهد آمد. 

 پاور بانک انکر مدل A1278 PowerCore ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

پاور بانک انکر مدل PowerCore A1271 ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت

محصولی با شدت جریان بالا، کیفیت ساخت مناسب و مجهز به ظرفیتی فوق‌العاده

  • ظرفیت: ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۳۵۶ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۴.۸ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

دوباره یکی دیگر از مدل‌های دوست‌داشتنی شرکت انکر مهمان لیست راهنمای خرید پاور بانک شده است. انکر مدل PowerCore A1271 از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌برد و از این رو می‌تواند گزینه‌ای مطلوب در بازار باشد. پس اگر می‌خواهید یکی از بهترین شارژرهای همراه موجود در مارکت ایران را خریداری نمایید، حتما به فکر خرید انکر مدل PowerCore A1271 باشید.

اما قبل از این‌که به ظرفیت و قابلیت شارژ سریع آن بپردازیم، بیایید در مورد کیفیت ساخت آن و ابعاد محصول انکر بحث کنیم. شرکت انکر سال‌هاست که در بازار پاور بانک‌ها فعالیت دارد و تا به امروز از مدل‌های بسیاری پرده برداشته که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به‌عنوان مدلی پرمیوم و اعلا شناخته شود. انکر مدل PowerCore A1271 یکی از همین مدل‌هاست که از بهترین مواد و قطعات داخلی ساخته شده و برای همین از دوام بالایی برخوردار است.

برخلاف محصولات بی‌کیفیت، شما می‌توانید سال‌ها از این شارژر همراه بهره ببرید، بدون این‌که نیازی به خرید مدلی جدید داشته باشید. این مزیتی بزرگ برای یک پاور بانک شمرده می‌شو. شرکت تولیدکننده مدعی‌ست که انکر مدل PowerCore A1271 نسبت به دیگر پاور بانک‌های ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد و برای همین حمل و نقل آن بسیار ساده است. انکر مدل PowerCore A1271 به‌راحتی در جیب، دست‌تان و کیف شما جای می‌گیرد و به‌سادگی می‌توانید آن را به مسافرت ببرید.

پس اگر به‌دنبال مدلی قابل‌حمل هستید، انکر مدل PowerCore A1271 را فراموش نکنید. ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپری این محصول امکان شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه‌ها را به شما می‌دهد و جالب این‌جاست که می‌توانید تا چندین بار اقدام به شارژ کامل موبایل خود نمایید. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید انکر مدل PowerCore A1271 به‌شمار می‌آید. ۲ عدد درگاه خروجی نیز برای شما در نظر گرفته تا قادر به شارژ گوشی‌ هوشمند و تبلت خود به‌صورت همزمان باشید. این قابلیت موجب کاهش اتلاف انرژی خواهد شد.

اما چیزی که انکر مدل PowerCore A1271 را به گزینه‌ای خاص تبدیل کرده، شدت جریان بالای آن است. شرکت انکر برای محصول خود از ۴.۸ آمپر بهره برده تا قادر به شارژ سریع‌تر دستگاه‌های گوناگون باشید. به این ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد. البته برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، شرکت از فن‌آوری PowerIQ سود جسته که شدت جریان مخصوص هر دستگاه را ارائه می‌دهد. از این رو با خاطری آسوده می‌توانید از انکر مدل PowerCore A1271 استفاده کنید. 

پاور بانک انکر مدل PowerCore A1271 ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی با ظاهری خاص، با ظرفیت بالا و مجهز به قابلیت شارژ سریع 

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

اگر به‌دنبال یکی از بهترین مدل‌های لیست راهنمای خرید پاور بانک هستید و می‌خواهید مدلی از شرکت ریمکس خریداری نمایید، حتما ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 را در سبد خریدتان قرار دهید. محصول مذکور از ویژگی‌های بسیاری سود می‌جوید و می‌تواند نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب نماید. با کمک این محصول قادرید دستگاه‌های مختل را به شارژ متصل نمایید و با خاطری آسوده در حین شارژ از گوشی هوشمند و تبلت خود استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید ظرفیت و شدت جریان برای پاور بانک‌ها اهمیت زیادی دارد و برای همین شرکت سازنده برای محصول خود از ظرفیتی در حدود ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت بهره گرفته تا شما بتوانید چندین بار گوشی هوشمند خود را کاملا شارژ نمایید. این در حالی‌ست که این مزیت در پاور بانک‌های ۱۰ یا حتی ۱۵ هزار میلی‌آمپری نیز وجود ندارد.

پس اگر عاشقان گشت و گذار هستید و به‌طور مداوم سفر می‌کنید، ما به شما ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول می‌تواند چشم هر کسی را خیره سازد و این موضوع را مدیون ظاهر خاص ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 هستیم.

کمپانی تولیدکننده برای شارژر همراه خود از طراحی ساده و کلاسیکی استفاده کرده که این مدل را به گزینه‌ای منحصربه‌فرد در بازار تبدیل می‌کند. این همان چیزی‌ست که باعث محبوبیت پاور بانک ریمکس شده است. اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود. قابلیت شارژ سریع هم در ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 تدارک دیده شده تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با سرعت بالایی شارژ شوند.

این موضوعی جذاب در پاور بانک‌ها محسوب می‌شود و آن‌ها را به گزینه‌های جذاب تبدیل می‌کند. شرکت سازنده از تکنولوژی Power Fit نیز در محصول ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 بهره جسته تا این مدل شدت جریان مخصوص هر دستگاه را اختصاص دهد. این موضوع باعث کاهش آسیب‌ها به باتری موبایل هوشمندتان خواهد شد. ۲ درگاه خروجی نیز برای این مدل در فراهم گشته تا به‌صورت همزمان قادر به شارژ دو دستگاه باشید.

به این ترتیب می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. برای مثال در حین مسافرت هم می‌توانید تبلت و از طرفی ساعت هوشمند خود را به ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 متصل نمایید. خوش‌بختانه ۲ درگاه ورودی نیز در این محصول به‌چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها MicroUSB و دیگری USB Type-C است.

به‌لطف درگاه دومی می‌توانید با شدت جریانی ۲ و حتی بیش‌تر به شارژ پاور بانک بپردازید. به این ترتیب حتی لازم نیست ساعت‌های زیادی منتظر شارژ شدن شارژر همراه خود باشید. ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 در مدت زمان نسبتا کم‌تری کاملا شارژ خواهد شد.

پاور بانک ریمکس مدل Linon Pro RPP-73 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

پاور بانک الدینیو مدل PL2014 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی مملو از قابلیت‌های جذاب و کارآمد و مجهز به ظرفیت بالا

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۳ عدد
  • وزن: ۳۸۷ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲.۱ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

الدینیو مدل PL2014 توسط یک شرکت معتبر معرفی شده که مدت‌هاست در بازار پاور بانک‌ها حضور دارد و تا به امروز از محصولات جذابی پرده برداشته. همین‌ موضوعات باعث می‌شود تا این پاور بانک به گزینه‌ای جذاب در بین کاربران تبدیل شود و بتواند نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب کند.

ظرفیتی در حدود ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت برای الدینیو مدل PL2014 در نظر گرفته شده و از این رو می‌توان گفت محصول مذکور یکی از بهترین‌ها در لیست راهنمای خرید پاور بانک به‌شمار می‌آید. پس اگر به یک پاور بانک با ظرفیت بالا نیاز دارید و نمی‌خواهید مبلغ چندان زیادی خرج کنید، حتما الدینیو مدل PL2014 را در سبد خریدتان قرار دهید. اما اصلی‌ترین دلیل برای خرید الدینیو مدل PL2014، درگاه‌های خروجی متعدد آن است.

شرکت سازنده برای این‌که شما از خرید یک کابل بی‌نیاز باشید، دو کابل را در کنار دستگاه خود تعبیه نموده تا در صورت نیاز از آن‌ها برای شارژ گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنید. این مزیتی بزرگ برای یک شارژر همراه شمرده می‌شود. این کابل‌ها دارای سری‌های مختلفی هستند تا بتوانید دستگاه‌های مختلفی را به شارژ متصل نمایید.

این کابل‌ها microUSB، لایتنینگ و USB Type-C هستند. به این ترتیب به‌لطف الدینیو مدل PL2014 قادر به شارژ طیف وسیعی از محصولات بازار خواهد بود. هر کدام از این درگاه‌ها نیز دارای شدت جریان ۲.۱ آمپر هستند و برای همین شاهد قابلیت شارژ سریع هستیم. به این ترتی قادر به صرفه‌جویی در زمان خواهید بود. ورودی‌های متعددی نیز برای الدینیو مدل PL2014 در نظر گرفته شده تا بتوانید با سرعت بالایی اقدام به شارژ خود پاور بانک نمایید.

از این رو دیگر نیازی نیست ساعت‌های زیادی منتظر فول شارژ شدن شارژر همراه خود باشید. این موضوع را مدیون ورودی‌های پرسرعت و جدید این محصول هستیم. به‌صورت کلی محصول الدینیو می‌تواند گزینه‌ای مطلوب در لیست راهنمای خرید پاور بانک باشد. در نتیجه اگر به‌دنبال یک پاور بانک با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های کارآمد و حرفه‌ای هستید، حتما اقدام به خرید الدینیو مدل PL2014 کنید. 

پاور بانک الدینیو مدل PL2014 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

پاور بانک ریمکس مدل Kooker RPP-59 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

محصولی با ظرفیت بالا و مجهز به قابلیت شارژ سریع

  • ظرفیت: ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت
  • درگاه‌های خروجی: ۲ عدد
  • وزن: ۳۸۰ گرم
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • شدت جریان: ۲.۱ آمپر
  • پروتکل‌های امنیتی: دارد

ریمکس مدل Kooker RPP-59 یکی از مدل‌های با کیفیت و مقاوم لیست راهنمای خرید پاور بانک محسوب می‌شود. با کمک این مدل از شرکت ریمکس قادرید گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها را شارژ کنید. اما چیزی که این مدل را به گزینه‌ای جذاب در بازار تبدیل کرده، مقاومت بالای آن است.

ریمکس مدل Kooker RPP-59 از بهترین مواد و قطعات ساخته شده تا سال‌ها قادر به استفاده از این پاور بانک باشید. این در حالی‌ست که مدل‌های بی‌کیفیت بعد از مدتی عملکرد خود را از دست می‌دهند، اما حساب ریمکس مدل Kooker RPP-59 از مدل‌های بی‌کیفیت جدا کنید. شارژر همراه ریمکس از در برابر عوامل مختلف دوام می‌آورد و گزینه‌ای مناسب برای استفاده در مسافرت‌های طولانی شمرده می‌شود.

ظرفیت بالایی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده تا بتوانید یک گوشی را تا چندین بار کاملا شارژ نمایید. این مزیتی بزرگ برای ریمکس مدل Kooker RPP-59 به‌حساب می‌آید. قابلیت شارژ سریع نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل تلقی می‌شود. از این رو می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. ۲ درگاه خروجی برای ریمکس مدل Kooker RPP-59 تعبیه گشته تا بتوانید به‌صورت همزمان دو گوشی هوشمند را شارژ نمایید.

برای مثال قادرید تبلت و موبایل خود را به این پاور بانک متصل نمایید و در مدت زمان کم‌تری، کارهای بیش‌تری را انجام دهید. پروتکل‌های امنیتی بسیاری در نظر گرفته شده تا با خاطری آسوده از شارژر همراه ریمکس مدل Kooker RPP-59 استفاده کنید. 

پاور بانک ریمکس مدل Kooker RPP-59 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت :

جمع‌بندی

امروز با شارژرهای همراه بیش‌تر آشنا شدیم و از قابلیت‌های مختلف و انواع گوناگون آن مطلع گشتیم. از طرفی به معرفی بهترین پاور بانک‌های بازار پرداختیم تا به‌راحتی قادر به خرید یک مدل جذاب و حرفه‌ای باشید.

گفتنی‌ست برای خرید همین محصولات و دیدن شارژرهای همراه بیش‌تر، می‌توانید به بخش پاوربانک در فروشگاه نشت آپ مراجعه کنید تا با چند اشاره قادر به خرید یک محصول کارآمد باشید. در ضمن خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا