دستگاه ویپ و جویس

تفاوت دستگاه پاد و دستگاه ویپ چیست؟

تفاوت دستگاه پاد و دستگاه ویپ را به طور کامل و به صورت تخصصی در این مقاله بررسی کرده ایم. چند سالی هست که دستگاه ویپ به عنوان یک دستگاه پر طرفدار در بازار حاضر بوده و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این دستگاه ها در حالت پاد و ویپ ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد و عملکرد مخصوص خودشان را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا تفاوت آن را متوجه شوید.

تفاوت دستگاه پاد و دستگاه ویپ

به طور کلی تفاوت های کوچک و کمی بین این دو نوع دستگاه وجود دارند. مواردی که در این مقاله ذکر شده اند با بررسی بیش از 10 دستگاه ویپ و پاد به دست آمده اند و از نظر عملی و تئوری کاملا درست هستند.

تفاوت جویس ها در دستگاه پاد و دستگاه ویپ

تفاوت جویس ها در دستگاه پاد و دستگاه ویپ

دستگاه های ویپ برای E-Juice ها بسیار مناسب هستند. جویس های مایعی که عموما با طعم میوه های مختلف ساخته می شوند و می توانند تجربه ویپینگ لذت بخشی را برای کاربران بسازند. ویپ ها معمولا با جویس هایی که مقدار بیشتری گلیسیرین گیاهی دارند (VG) کار می کنند. این جویس ها حجم دود بیشتری را نسبت به جویس های PG تولید می کنند و می توانند برای افراد جذاب تر باشند.

دستگاه پاد را هم می توان با جویس مورد استفاده قرار داد اما معمولا بهترین کارایی را با نیکوتین سالت مایع دارند. این مایع غلظت زیادی از نیکوتین را دارا می باشد و برای افراد سیگاری جذاب تر است. توصیه مهمی که به شما می کنیم آن است که از نیکوتین سالت در دستگاه ویپ استفاده نکنید!

دستگاه پاد برای افراد سیگاری ایده آل تر است!

دستگاه پاد به دلیل آن که با نیکوتین سالت کار می کنند و میزان نیکوتین بیشتری را به افراد ارائه می دهند، برای افراد سیگاری و یا آنهایی که به تازگی سیگار را ترک کرده اند بهتر و جالب توجه تر است. استفاده از پاد گلو را بیشتر تحریک می کند و این می تواند یک جذابیت دیگر برای سیگاری ها باشد!

طراحی زیبا و البته شیک و کم حجم پاد باعث می شود تا وزن کمتری داشته باشد. با توجه به وزن و حجم کمتری که پادها دارند، حمل آن ها بسیار ساده تر است. از آنجایی که پاد به منظور استفاده آسان طراحی شده است، این دستگاه می تواند برای کاربرانی که دوست ندارند با دکمه ها و تنظیمات زیاد سر و کله بزنند راحت تر و جذاب تر باشد.

دستگاه پاد برای افراد سیگاری ایده آل تر است!

دستگاه ویپ معمولا توسط ویپرهای حرفه ای که اهمیتی به اندازه ی دستگاه نمیدهند انتخاب می شود تا کارایی و قدرت بیشتری را از دستگاه خود دریافت کنند. این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا کویل های متفاوت و تنظیمات متنوعی را داشته باشند و ویپینگ را در سطح و انواع مختلفی تجربه کنند.

دستگاه پاد مقرون به صرفه تر است!

در این صنعت دستگاه ها قیمت های مختلفی دارند اما به طور کلی دستگاه پاد را با هزینه کمتری می توان تهیه کرد. کمتر بودن حجم و قدرت پاد را می توان اصلی ترین عامل این موضوع دانست. همچنین تنظیمات و امکانات بیشتری را در دستگاه های ویپ می توان یافت. برای درک بهتر موضوع قیمت باید بدانید که شما می توانید با حدود 40 دلار یک پاد خوب و با کیفیت را تهیه کنید. از طرفی دستگاه های ویپ با قیمت مرون به صرفه نیز وجود دارند و هرچه دستگاهی با امکانات و توانایی های بیشتری بخواهید، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

دستگاه پاد مقرون به صرفه تر است!

در مجموع اگر به دنبال یک دستگاه هستید تا حجم نیکوتین بالایی ارائه دهد و نمی خواهید هزینه زیادی را هم متحمل شوید، خرید یک پاد برای شما بهتر و منطقی تر است. از طرفی اگر می خواهید تنوع در ویپینگ را تجربه کنید و تنظیمات دلخواه خودتان را در هنگام استفاده بر روی دستگاه اعمال کنید، خرید یک دستگاه ویپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت خرید ویپ یا دستگاه پاد سیستم می توانید از صفحه مربوط به دستگاه ویپ در سایت نشت آپ بازدید کنید و محصول دلخواهتان را بخرید.

Follow my blog with Bloglovin

امیرحسین احمدی

سئوکار، تولید کننده محتوا و طراح سایت هستم. بیش ازسه سال در این زمینه ها فعالیت کرده ام.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام.
    من دستگاه ویپ لوکس اس خریدم ولی نیکوتین جویسها منو ارضا نمیکنه .
    ویپ من تنظیمات زیادی داره چطور میتونم با ویپ لوکس اس از جویسهای سالت استفاده کنم.
    چه کویلی استفاده کنم و تنظیمات رو چطور انجام بدم.
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. اگر خواستین سالت استفاده کنید بنظر من بهتره کویل رو هم عوض کنین و از کویل مخصوص سالت و پاد استفاده کنین، ضمنا میتونین مایع نیکوتین خالص جداگانه تهیه و به میزان دلخواه به سالتتپن اضافه کنین

  2. سلام وقتتون بخیر‌
    بعضی از دستگاه ها دو کاره هستند ویپ/ پاد، آیا با این معنیه که با تغییر تنظیمات میشه جویس ریخت و از حالت ویپ است استفاده کرد و هر وقت خواستیم تنظیمات رو روی پاد بذاریم و با تغییر مخزن و گذاشتن مخزن سالت از پاد دستگاه استفاده کنیم یا کلا اشتباه می کنم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید تا انتخاب درستی داشته باشم برای خرید

  3. درود دوستان. من دستگاه پادماد لوکس ۸۰ و سالت نیکتین ۲۵ گرفتم. روزی نزدیک ۳۰ نخ وینیستون لایت میکشیدم. الان احساس میکنم نیکوتینش کمه. مشکل از میزان نیکوتینِ که گرفتم یا حتما کویل ۱.۲ باید تهیه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا